تولید کننده انواع محصولات فلزی

مجموعه درب سازان سازنده درب فلزی ودرب آکاردئونی

تولید کننده انواع محصولات فلزی

مجموعه درب سازان سازنده درب فلزی ودرب آکاردئونی

مشخصات بلاگ

مجموعه درب سازان سازنده درب فلزی ودرب آکاردئونی نرده فلزی وحفاظ روی دیوار. برای سفارش باشماره زیر تماس حاصل فرمایید

09394712084

بایگانی

نرده راه پله های متفاوت وزیبا

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۵۹ ب.ظ

ادامه ایده های ناب برای ساخت نرده راه پله:

۵. حالت و فرم آزاد خطی و منحنی این نرده راه پله ی  جالب بسیار  برجسته و  خاص است. اینطور به نظر می رسد که قطعات داخلی یک ماشین لوکس برداشته شده و به یکدیگر جوش داده شده است. یک  ایده ی فوق العاده زیبا و مبتکرانه!
نرده راه پله


 
۶. این نرده راه پله ی یک دست چوبی  و توپر همچون پلکان بسته ای است که مناره های بلندآن وهمراه  شکستگی ها نرده راه پله ای ایجادکرده که فضارا از حالت یکنواختی خارج کرده است. این راه پله تداعی گر یک کلیسای قدیمی و یایک دژمستحکم  است
نرده راه پله

.

 
۷. نرده ی سفید با برش های دقیق و منظم، ظاهری بسیارساده ودرعین حال جذاب و دل ربا راایجاد کرده است. این نرده راه پله همانند یک حصار پرچین سفید برای محافظت از راه پله است.
نرده راه پله

 
 
۸. نرده ی راه پله یکی از وسایلی است که  می تواند برای افزودن یک  سبک شخصی و شکل وطرح  دلخواه به فضای یک اتاق  کمک شایانی برایتان  باشد. 
جزییات این نرده راه پله که  بنظر اتفاقی است، درست  بر خلاف نرده راه پله های معمولی است که با آن ها سر و کار داریم. این نرده زیبا  یک اثر هنری آفریده و توجه هرشخصی  را به طراحی ساده و جالب خود جلب می کند.
نرده راه پله



 
۹.طراحی نرده راه پله های بالای این راه پله به سبک یونانی است و ازیک طرح اصیل یونانی برداشت شده است.این نرده زیباوساده  با طراحی مدرن ومعاصر این خانه هماهنگی کامل دارد وباعث ایجاد گردش چشم می شود .
نرده راه پله

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی